יום שלישי, 26 בפברואר 2013

ממה כדאי להיזהר ?

רבים מן הצעירים של היום בוחרים לעזוב את הארץ לטובת עבודה בחו״ל, המאפשרת להם לחסוך סכומי כסף גבוהים שישמשו אותם בהמשך הדרך, בנוסף כמובן להזדמנות לטייל במקומות רבים ברחבי העולם. מציאת משרות מן הסוג הללו, מתאפשרת היום בעיקר דרכן של חברות רבות העוסקות בנושא, דבר המביא עימו באופן די טבעי להופעה גם של כאלו שאינן אמינות, המנצלות את תמימותם של אותם צעירים ליצירת הכנסות גבוהות. במאמר זה, נסביר כיצד ניתן להימנע מאותן חברות לא אמינות, כשמשם הדרך לחלום קרובה מתמיד.

חברות המציעות משרות שאינן חוקיות
הדבר הראשון שמאפשר היום להבדיל בין חברה אמינה המציעה לחפש דרכה עבודה בחו״ל, לבין כזאתי המחפשת לעשות כסף קל על גבם של אותם הצעירים הפונים לשירותיה, בא לידי ביטוי כמובן בחוקיות הקיימת באותן משרות מוצעות. בהתאם לכך, חשוב לוודא כי אותה חברה אליה פונים מציעה משרות המקנות אישורי עבודה חוקיים באותה מדינה אליה מעוניינים לצאת, כשפנייה לעבודה שאיננה חוקית עשויה להביא מאוחר יותר להסתבכות גדולה מצידם של אותם צעירים.

חברות המציעות שכר המתבסס רק על עמלות
במידה ואתם ניגשים לחפש עבודה בחו״ל דרכם של אותן החברות הרבות הפועלות היום בארץ, סביר להניח שתיתקלו בכאלו שיציעו לכם מגוון רחב של משרות המקנות שכר המתבסס רק על עמלות. מקרה כזה, משמש אף הוא כתמרור אזהרה גדול כי מדובר בחברות לא אמינות שאסור בכל אופן לפנות לשירותיהן, כשלא באמת ניתן להגיע לשכר החודשי הגבוה שמבטיחות רק באמצעותן של עמלות.

חברות המחתימות על חוזי עבודה בעלי קנסות יציאה גבוהים
סימן זיהוי נוסף, המאפשר היום לאתר חברות לא אמינות המנסות לגייס צעירים לטובת עבודה בחו״ל, מצוי בהצבת קנסות יציאה גבוהים בחוזי העבודה הנחתמים בין הצדדים. לא פעם, נוצר מצב שלאחר זמן מה מחליטים חלק מן הצעירים כי ברצונם להפר את החוזה שנחתם בין הצדדים ולשוב חזרה ארצה, כשלמרבה הפתעתם מחויבים לשלם קנסות יציאה גבוהים במיוחד, שמאלצים את רובם הגדול להמשיך בעבודה בעל כורחם.

עבודה בחו״ל עשויה לטמון עימה במקרים מסוימים כמות לא מבוטלת של סיכונים ומלכודות שכדאי להימנע מהם, הנוצרים כמובן בעקבות פנייה לחברות לא אמינות הפועלות בנושא. בהתאם לכך, חשוב במיוחד לשים היום לב לאיזה חברה בוחרים לפנות לצורך מציאת משרות בחו״ל, תוך כמובן בחינה מדוקדקת של כל הנושאים הרלוונטיים לפני החתימה על הסכם העבודה.

עבודה בחו"ל עם Jobsrus - ג'ובס אר אס חברת השמה אל עבודה בחו"ל, מציעה מגוון רחב של אפשריות לטוס אל עבודה בחו"ל בתנאים הטובים ביותר והמשכורות הגבוהות ביותר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה