יום חמישי, 9 במאי 2013

היתרונות בעבודה בעגלות באירופה


רבים מתלבטים בין עבודה בעגלות בארה"ב לבין עבודה בעגלות באירופה. אז למה בעצם כדאי לכם לבחור בעבודה בעגלות באירופה?

הקרבה לבית
עבור רבים מהטסים אל עבודה בעגלות באירופה זוהי ההתנסות הראשונה שלהם בעגלות והם מפחדים. מפחדים שאם זה לא יצליח אז הם תקועים "בקצה השני של העולם". ברור לנו שזה פחד פסיכולוגי אשר אין לו ביסוס כלל- כי הרי כרטיס הטיסה איתו אתם טסים הוא דו כיווני ! אבל על מנת שתהיו רגועים, אולי עדיף שתישארו קרוב לבית, באירופה !


מחסום השפה
בעבודה בעגלות באירופה מדברים אנגלית ! אין כמעט מדינה באירופה שלא דוברת אנגלית ! מדינות שלא דוברות אנגלית ברמת שפת אם, כמו צרפת למשל, יצריכו מכם לדעת צרפתית, וחברת השמה טובה צריכה לדעת לעשות את ההחלטה האם לשלוח אתכם לצרפת או למקום אחר למשל- בהתאם ליכולות שלכם !

מזג האוויר
בניגוד לחום הנצחי של ישראל- העבודה בעגלות באירופה מביאה איתה את הקור הנעים של גרמניה, לונדון, איטליה ועוד... הבתים בהם תגורו בנויים עבור קור ולכן מערכת ההסקה בבית תדאג לכך שתשנו בכיף ולא יהיה לכם קר לשניה ! בימי חופש יוצאים החוצה ובונים אנשי שלג- מה שבטוח לא ייצא לכם לעשות מחוץ לבית בארץ !

אופנה
המותגים באירופה דומים מאוד לאלו שבישראל, ובעבודה בעגלות באירופה תעשו מספיק כסף בשביל לחזור לארץ עם שלל בגדים יוקרתיים ומיוחדים- לכם וכמתנות לחברים ובני משפחה ! הטקסטיל באירופה זול מאוד, ובמכל מקום תוכלו למצוא בגדים בטווח רחב מאוד של מחירים- ממותגי על של ורסאצ'ה ועד לחנויות יד שניה שמוכרות ג'ינס ביורו.

דולר? ממש לא
הדולר פחות יציב בשנים האחרונות, ומי צריך להרוויח בדולרים כשהיורו חזק יותר ?! החבר'ה שלנו בעבודה בעגלות באירופה נהנים מהחזרה הביתה עם מטבע ששווה חמישה מטבעות ישראלים ! ושלא נתחיל לדבר על שער הפאונד...

המוצרים !
רוב המוצרים שלנו מיוצרים או בארץ או בארה"ב, ולכן בעבודה בעגלות באירופה אתם מוכרים למעשה- מוצרי חוץ יוקרתיים המיובאים לאירופה על ידי החברה שלכם ! הלקוחות מבינים שעם היבוא מגיעה כמובן עלייה במחירים, והם מוכנים לשלם יותר מכיוון שהמוצר המיובא נחשב יוקרתי וטוב יותר מתוצרת מקומית !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה