יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

עבודה בחו"ל – לא רק לדוברי אנגלית

איזה שפה מדברים בחו"ל?

עבודה בחו"ל הוא תחום נרחב מאוד, ולכן קשה לשים את האצבע על הכישורים הנדרשים מכל אחד ואחד כאשר טסים לעבודה בחו"ל. אבל נושא אחד עומד משותף לכולם- ידיעת השפה האנגלית ! עובדים רבים שואלים אותנו עד כמה באמת חשובה השפה האנגלית- או האם ישנן שפות אחרות שיוכלו לעזור להם בעבודה בחו"ל. אז ככה, כל שפה שתדעו תעזור לכם ! גם אם טסתם לעבודה בחו"ל במקום דובר אנגלית, ואתם למשל יודעים הונגרית... כאשר יגיע לקוח הונגרי- יש לכם יתרון משמעותי ומוחץ על שאר העובדים בחברה- ועל שאר הקניון לצורך עניין זה ! אתם המוכר המושלם עבור אותו לקוח !

ומה אם אני לא יודע אנגלית?

אבל זה נכון, שרוב המקומות אליהם טסים צעירים לעבודה בחו"ל- דוברי אנגלית ! למזלנו התחום של העבודה בחו"ל התרחב בשנים האחרונות מעבר למוצרי הקוסמטיקה מים המלח, וכיום יש לנו שלל מוצרי הדגמה הנמכרים על ידי הטסים לעבודה בחו"ל. מוצרי ההדגמה אינם דורשים דיבור ! כמובן שישנו נאום מכירות אוות עליכם ללמוד לפני הטיסה לעבודה בחו"ל- אך גם אם לא תצטיינו בו תוכלו למכור טוב אם המוצר הוא מוצר הדגמה !  מה שחשוב כשטסים לעבודה בחו"ל זה לדעת לקרוא אנגלית, אפילו ברמת ה-3 יחידות לימוד. נאומי המכירה כולם רשומים על דף, וקריאה חוזרת ונשנית של הנאום "תכניס" לכם אותו למוח גם אם אנגלית היא לא הצד החזק שלכם ! העבודה בחו"ל תלויה הרבה יותר באנרגיות שלכם ובאופי שלכם מאשר באנגלית שלכם.

ולסיכום

אם עבודה בחו"ל זה מה שמעניין אתכם אבל האנגלית שלכם חלשה- אל תפחדו ! גשו עוד היום לחברת השמה ותסבירו למגייס שישב אתכם שאתם רוצים לטוס לעבודה בחו"ל, שאין לכם אנגלית טובה- אבל מוטיבציה שתפצה על כך ! השפה היא משהו נרכש, ועם העבודה בחו"ל והשהות במדינה דוברת אנגלית- האנגלית שלכם וודאי תשתפר ! אז אין לכם באמת מה לדאוג, העיקר שתבואו עם הרצון והאנרגיות החיוביות ואתם תסתדרו מצויין !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה